Výberové konanie na vedúceho právno-organizačného oddelenia MÚ Púchov

Administrátor 15 Máj, 2015 Hlavná stránka

MESTO PÚCHOV v zmysle § 5 ods. 3 zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov vyhlasuje výberové konanie na pozíciu

vedúci právno-organizačného oddelenia Mestského úradu Púchov
 

Kvalifikačné predpoklady :

  • vysokoškolské právnické vzdelanie II. stupňa
  •  právnická prax najmenej 5 rokov
  •  prax pri výkone práce vo verejnom záujme (verejná služba) a v štátnej službe je výhodou
  •  znalosť právnych predpisov, najmä zákona 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov, zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov, zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, zákona č. 253/1998 Z. z. o hlásení pobytu občanov Slovenskej republiky a registri obyvateľov Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov, zákona č. 599/2001 Z. z. o osvedčovaní listín a podpisov na listinách obvodnými úradmi a obcami v znení neskorších predpisov, Občianskeho zákonníka
  •  znalosť účtovníctva rozpočtových a príspevkových organizácií

 

Iné kritéria a požiadavky:

  • samostatnosť, flexibilita
  • manažérske, organizačné a komunikačné schopnosti
  • práca s počítačom ( Excel, Word, Internet )

 

K písomnej prihláške do výberového konania je potrebné pripojiť :

  • Overenú kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní

  • Štruktúrovaný životopis

  • Výpis z registra trestov (nie starší ako 1 mesiac)

  • Písomný súhlas uchádzača so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
     

Termín podania písomnej prihlášky do výberového konania s požadovanými dokladmi je do 8.6.2015 do 12,00 hod. – rozhodujúci je dátum doručenia písomnej prihlášky, nie dátum podania na pošte. Prihlášky spolu so všetkými požadovanými dokladmi je nutné zaslať poštou alebo odovzdať osobne v podateľni Mestského úradu v Púchove . Uchádzač, ktorý nepredloží k svojej žiadosti všetky požadované doklady v stanovenom termíne, bude z výberového konania vyradený.

Písomnú prihlášku s požadovanými dokladmi do výberového konania zasielajte v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie vedúci právno – organizačného oddelenia – “NEOTVÁRAŤ“

na adresu: Mestský úrad, Štefániková 821/21, 020 01  Púchov

Termín otvárania obálok je 8.6.2015 o 13,00 hod. na Mestskom úrade v Púchove za prítomnosti výberovej komisie, ktorú zostaví primátor.

Termín výberového konania je 9.6.2015 o 9,00 hod. na Mestskom úrade v Púchove za prítomnosti výberovej komisie formou pohovoru a vlastnej prezentácie uchádzača.

Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo nezaradiť do výberového konania tých uchádzačov, ktorí nespĺňajú požadované podmienky.

Výsledky výberového konania budú oznámené písomne všetkým uchádzačom výberového konania nejneskôr do 13.6.2015.


Predpokladaný termín nástupu : 15.06.2015

 


 

Mgr. Rastislav HENEK

primátor Mesta Púchov

 

  

Výberové konanie – vedúci právno-organizačného oddelenia MÚ Púchov

Súvisiace články

Komentáre sú uzavreté.

Rýchle menu

Informácie k voľbám do NR SR 2016

Voľby do NR SR 2016

Veľkonočný jarmok 2016

Prihláška na Veľkonočný jarmok 2016

Nové dokumenty

Obedové menu

ALEXANDRA HOTEL ****
Dvory 581, Púchov

Reštaurácia La Cantina
Námestie slobody 1402, Púchov

Reštaurácia MARCZIBÁNYI
Námestie slobody 1401, Púchov